Helgen dåå..

Igår blev det en snabbis på stan för mig & Oliver, som vanligt. Och gissa? Jo jag kom ihåg att köpa de ja skulle *applåder*. Sen for vi hem och myste lite, för att vidare ta en prommis i den super sköna solen till mamma.

Vid 15 (tror ja?) kom Patrik och vi rullade iväg mot Pite :) Fällträsk och blackracet blev det. Oliver tyckte det var jätte kul att titta på en bilmotor, och han pratade på som en tok :) Sen spydde han även ner hela mig och jag menar hela mig (mitt fel också dessutom, man ska inte busa med nyäta barn) men det är sånt som händer :P Kollade läget på cruisingen en sväng och sen for vi hem mot Lule igen :)

Dagen har bestått av pasta på cattanoga, häng hos mamma och en prommis hem i mindre soligt väder (dock var det sol tills jag skulle gå hem typ, ootur!)..

Oliver tar en powernap nu så ska passa på att städa lite, sen mysa med bebis innan det är dax för natten.

Kanske återkommer, annars hörs vi imorn. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0