Det snöar ! :D

Det snöar ute, det började när jag gick hem från mamma på för en stund sen :D Ni som hängt med min blogg sen starten borde veta hur mkt jag tycker om snö ! Jag älskar snö åh allt som har med vinter att göra :D

Puh, fredagen är över, skönt skönt.
Var iaf med Dessan igår, det var skoj !
Dock saknade jag min Erik hela tiden, hade hellre vart hemma med honom menmen..

Nu är  jag då hemma iaf, Oliver sover i vagnen åh älskling är i Kalix..

Idag blir det mer än lugnt, Erik kommer hem senare så då ska jag pussa han medvetslös ;P
Saknar ihjäl mig snart juuue !

Skjut min katt, tack !

Erik, jag gör allt för dig älskling, om jag så ska behöva flytta jorden runt ! Jag älskar dig av hela mitt hjärta, du är den finaste som finns ! <3 Utan dig, ingen jag..

Erik Larsson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0