Ett gammalt inlägg..

Läste Lindas blogg för en stund sen.. Jag läste något i hennes blogg som jag kände igen.. Så jag var tvungen att gå tillbaka åh titta bland min gamla inlägg i bloggen åh där hittade jag det jag sökte efter..

"Det kommer en dag då man inser hur mycket man har förändrats och hur omgivningen har bytt form. Man ser hur folk växer ifrån varandra och hur barn utvecklas. Man ser ungdomar tröttna på sina stora intressen och hur unga människor skapar sig en framtid & karriär. Du ser dom som bildar familj, och dom som går i pension. Dagarna kommer alltid vara 7 på en vecka, timmarna alltid 24 på ett dygn.. Det som förändras är du.."
Skrivet 2007-10-15 kl:23:52:44
Inlägget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0