Går löös på väggarna i sovrummet nu !

Har varit åh hämtat tapeterna åh käkat på max med farmor åh farfar..
Sen har dom varit här en stund åh lekt med Oliver åh sett VBÅ med mig.
Dom är lika besatta som jag, nä, dom är värre ! Dom spelar in de hemma vaaaarje dag för att inte behöva passa tiden utan kunna se avsnittet när som helst på dygnet, haha.

Jag mår kasst, svin kasst ! Allt känns som en jävla plåga !
Nu har jag just flyttat Olivers säng till hans rum åh lagt han för en powernap.
Ska börja slipa skarvarna nu i sovrummet så mam lr pap kan komma åh slänga upp tapetjävlarna åt mig så fort som möjligt. Behöver förändring åh jag behöver de nu, helst igår !!

Daniel hämtar Oliver efter jobbet en stund så då ska jag verkligen försöka få det klart, slå på MillenC. på högsta volym åh ta ut min aggressivation på väggarna..

Det gör så förbannat ont ! ! !  Jag saknar han varje jävla sekund ! ! !
Helvete ocksååå ! ! ! Varför är det ALLTID jag som ska bli sårad ???


Kommentarer
Postat av: Linda

Vet gumman att du är ledsen men ärligt, glöm denna omogna pojkspoling o skaffa dig en stabil karl ist för en barnrumpa som håller på sådär.

Shit va kul vi ska ha på lördag =)

KRAM

2008-10-09 @ 15:53:33
URL: http://neoelian.webblogg.se/
Postat av: Sandran.

Jag vet hur det känns. Vet hur ont det gör. Man vet inte hur man ska kunna lida igenom det, men du kommer klara det.



Du vet att jag finns om du behöver prata.

Kramar

2008-10-09 @ 16:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0