Leos Lekland =)

Som de flesta andra som bloggar så vet ni nog att det har varit problem med publishme.se på morgonen så det har tyvärr inte gått att uppdatera.

Dagen till ära så for jag åh Oliver till Leo´s Lekland med några från mammagänget vid 10 på förmiddan. Vi har haft jätte trevligt åh framförallt kul =) Barnen busade på osv. Åt lunch bestående av ham.tallrik åh pratade på. Det var skönt att få hänga med tjejerna idag. Erika var så gullig åh gav mig en kram när vi träffades, det värmde ! Fast dagarna går rätt bra så länge jag inte tänker på de..

Har då just kommit hem, Oliver sover i vagnen åh jag är helt död ! Ändå tog vi det lugnt idag, åkte bara en rutchbana (?) 2ggr. =/ Jag har så grymt ont i heeela kroppen, spec där åh i huvudet.. Huh ! Ska passa på att vila senare för Daniel skulle ha Oliver en stund åh Erik skulle till Kalix åh byta till vinterdojjor på biiilen !

Kärlek till min Erik <3


Kommentarer
Postat av: Catti

Men hjälp? Ska man redan byta till vinterdäck? OJoj, hänger inte med.

2008-10-01 @ 14:25:41
URL: http://catti87.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0