Livet suger precis som en dammsugare !

Livet suger, dammsugare suger. Är hellre en dammsugare nu.

Har inte gått att komma in på internet så därför de inte blivit så mkt uppdatering under dagen, plus att jag inte haft tid.

Pallrade mig förbi jobbet åh pratade med Frida en sväng, gick vidare till Mp för att möta upp gänget, träffade Maria åh stod åh babblade med henne, då dök Ted också upp, han tyckte Oliver blivit jäääättteee stor ! (för er som inte vet så är det Oliver´s gudfar.)

Det var trevligt på mp, barnen for runt åh lekte, åh vi snackade på om lördagen..
Solade med Linda på solana, kikade i nå affärer åh sen for jag hem till mami, orkade inte stan mer, usch.

Senare när jag knallade hem pratade jag med E i telefon.. Åh jag skrattade faktiskt, han fick mig att skratta bland resten av dygnets tårar, han som är anledningen till tårarna.. Nåja..

Livet känns fortfarande lika meningslöst åh jag är fortfarande lika död !

Imorn hämtar jag ut tapeterna till sovrummet som ska få en helt annan färg, behöver få förändra !
Åh på lördag ska jag dränka mina sorger i alkohol, wiie lr? =/  Ehh.

Oliver sover, ska lägga mig i soffan åh hoppas på ett mirakel till att livsglädjen kommer tillbaka, dock verkar lycka inte vara gjort för mig så det där miraklet lär nog inte ske !

Tar det aldrig slut på tårar?
Saknaden gör såå oont !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0