Mår som man förtjänar !

Fy fan vad kul jag hade igår, gänget är så galet underbart !
Vi blev massa fulla åh drog på Cleo, det var skoj !

Dom första timmarna av gårdagens partajj snackades om E, jag grät en skvätt åh roade mig sen med singstar.

Rösten är typ borta idag, jag är hur risig som helst åh mitt huvud håller på att sprängas, jag som inte brukar bli bakis..

Pappa är på väg hit åh tapetsera klart, sen ska vi nog hämta Oliver tror jag. Saknar mitt barn ! Måste även förbi b-näset åh lämna hårgrejjen till Tanja åh hämta mina saker hos Linda..

Mitt hjärta är trasigt, mitt liv är slut, så känns det idag ! Jag saknar honom så grymt mkt, det går inte att förklara ens. Jag blir gråtig när jag tänker på att aldrig få vara honom nära igen.. Jag hatar mitt liv, HATAR ! Jag orkar inte mera, alltid är det jag som får hjärtat krossat, alltid. Life sucks ! Åh jag äter åh sover lika dåligt fortfarande, har ingen energi kvar längre.. Vill bara få må bra..

Kommentarer
Postat av: e

hörde att tobias fick sig ett ragg påvägen in till stan :)

2008-10-12 @ 21:56:11
URL: http://mliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0