Party tonight ! :D

Håller på att stressa ihjäl mig, mkt som ska fixas åh mamma kommer åh kör Ida åh Oliver till Alvik kl 2 åh mig till b-näset. Ska förbi systemet för har inte hunnit det. Måste duscha åh fixa iordning Oliver blablabla..

Stressigt med andra ord !

Blir iaf att vara hos Linda, middag med mina superhärliga mammor åh sen utgång ! Ska bli sjukt kul ! Jag ska dränka mina sorger i sprit åh dansa på borden, hahaha.

Känns som att jag har en klump i magen för hur mkt jag än försöker tänka på annat så finns han där i mina tankar.. Jag saknar oss !

ha en kul kväll för de ska jag försöka ha :D

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jag älskar Chunky Monkey. Har du smakat på den? ^^

2008-10-12 @ 10:10:21
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0